tisdag 19 maj 2009

Försmak av sommaren

Idag skulle Gun, Helena och Anthony komma hit och fika med mig, Robin och Berith.
En timme innan dom skulle komma så kom Karin och Leo. Sen kom Maria och Lukas.
Det slutade med att vi var 7 vuxna och 5 barn =)
Jättemysigt hade vi, satt ute och fikade.
Jag hade varit duktig och bakat drömtårta på morgonen och en toscatårta (mix).
Så vi mumsade och åt och njöt av vädret.
Alla ville ju inte vara med på bild men några fastnade iaf. (dvs dom som inte märkte att jag fotade)



Skulle ju fotat mer men det var så fullt upp hela tiden så jag glömde helt av det.....
MÅSTE skaffa en riktig kameraväska snart. Kanske ska cykla till Hönö imorgon och spana vad dom har att erbjuda. Vi köpte ju väskan till digitalvideokameran där.
Hmmm..... tål att tänkas på under dagen i morgon.

Nu ska vi glo på tv och jag ska synda med en glass.
Aja baja Jane!!!!!!!!
Snart ska jag ju i BIKININ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjäääääälp

Inga kommentarer: