söndag 3 januari 2010

Sjuk söndag

Idag fick vi sova till halv tio!!!!!!
Härligt härligt =)
Gick upp och tog en dusch sen gjorde jag och Robin frukost till oss alla.
Efter frukosten skulle jag ner och bädda. Men sängen såg så lockande ut så jag bara la mig och sov till kl ett!
Jag har mått så dåligt idag fast jag kan inte sätta fingret på vad det är för fel.
Helt orkeslös, konstig suddig syn, ont i ögonen, ont i kroppen, väldigt ont i händerna.
Ingen feber...
När vi skulle äta mat var jag så slut att jag inte visste hur jag skulle klara av att äta så jag bara satt och grät.

Men jag fick i mig lite mat och sen sov jag en stund igen.
Och nu helt plötsligt mår jag bättre!!!
Sakta men säkert blir det bättre och bättre.

Får se imorgon bitti om det blir jobb eller inte, jag börjar inte förräns kl nio så jag har lite tid att känna efter.

Kram på er

Inga kommentarer: