fredag 17 september 2010

Jobbat.

Fullt ös som vanligt på fredagar. Men vi fixade det som vi alltid gör <3

Tog bilen idag för de hade lovat riktigt skitväder. Och som vanligt när jag tar bilen blir det fint väder som jag lika gärna kunnat cykla i.....
Jaja that´s life, eller?????

Vi handlade lite på hemvägen och sen bestämde jag mig för att backa in bilen när vi kom hem. Övning övning övning.
Fan va dålig jag är på att backa!!!!
HAHAHAHAHA
Fyra försök sen sket jag i om jag stod helt snett, jag står inom linjerna iaf ;-)

Köpte film på ICA, de hade tre för 99:- och det kan inte jag eller killarna motså=)
Så vi har glott på film hela eftermiddagen.
Klockan halv åtta ca så sa Robin att han ville sova istället så det var bara att natta honom =)

Annars sitter jag mest och väntar på PE som fixar en grej som inte går riktigt som han tänkt sig. Så jag blir nog ensam i soffan ikväll och håller tummar och tår för honom.

Och så har jag börjat med kilojakt - - - - - IGEN Hihihihihi
Jag veeeeeeet, jag är en jojobantare. Men vi ska på bröllop om en månad ca och då vill jag inte hålla in magen i klänningen så att säga ;-)

Tjalabaj

1 kommentar:

PEZ sa...

Meket blev bra, iallafall inte sämre än innan, tack för att Du höll tummarna :D

Du vet vad jag tycker, Du är fin som Du är, lite därför man kämpar ;)
Pöss