söndag 17 oktober 2010

Jobbat hela helgen...

Igår kom Pe och barnen och hämtade mig efter jobbet, så drog vi till IKEA.
Robin ska få ett pojkrum =)

Pe mådde inte helt bra så när vi kom hem på kvällen orkade ingen av oss greja med de nya sakerna. Men idag när jag kom hem från jobbet så tog jag tag i det.
Pe låg på soffan och jag och grabbarna grus fixade där nere.
Dammsög, flyttade Robins säng och "förvandlade" den till en "stor" säng.
Sen skruva en möbel till Robin, en hylla med massa backar som man kan fylla med lite smått och gott.

Nu är jag helt slut efter att ha sovit riktigt dåligt i natt i Victors säng för Pe hostade och hade sig så jag kunde inte sova i min säng.

Nu blir det till att slappa nån timme innan jag stupar i säng.

Tjalabaj

1 kommentar:

PEZ sa...

Låter ju som största boven här haha

Jäkla hals som sätte mig totalt ur spel, ett under att jag ens orkade med rundan på IKEA men det var helt klart värt det när man ser Robins glädje över rummet.
Han har fått sin "stora säng" som han tjötat om nu.

Glädje är inte ens förnamnet :D