lördag 22 januari 2011

Jobbat.

Per Erik och grabbarna har gett mig en "ensamhelg" denna helgen.
Dom spenderar helgen i husvagnen.
Det innebär att jag först får jobba (hurra, hurra) Sen får jag gå till Jonna och vara där hur mycket jag vill utan att behöva längta hem för dom är inte där ändå.
Tack älskling, det betyder superduper mycket <3

Jonna ger jag så mycket kärlek jag kan just nu, genom att vara nära och finnas där så mycket jag kan och får.
Idag sa jag till henne att jag älskar henne, det har jag inte gjort på hundra år eller om någonsin.
Det är sånt som man bara vet lixom, men det kändes så skööööönt att säga det högt.
På riktigt.
Det är mitt löfte till mig själv och Jonna: varje dag från och med idag ska jag säga till henne att jag älskar henne.

Nu ska jag grina lite och kolla på Grey i sällskap med min godispåse (där rök bantningen igen...)

Love you all

Inga kommentarer: