onsdag 3 december 2008

Paus

Nu blir det bloggpaus några dagar, eller veckor.
Vem vet....

5 kommentarer:

Unknown sa...

Gör det som känns bäst för dig. Vi vet ju båda två att det finns ganska mycket liv utanför bloggen.

Jag dricker så mycket te jag bara orkar här. VILL INTE bli sjuk. Fast tyvärr är jag det nog redan, så jag hoppas att det går över snabbt.

(G)

rullgardinsflikkan sa...

Jag älskar dig blogg darling och kommer sakna att läsa den.

Kram

ing-britt sa...

Vad tråkigt vi som tycker om att läsa din blogg

rullgardinsflikkan sa...

GAH START THE BLOGGING IM GOING NUTS!!

Eller öppna en ny blogg som är stängd och bara för oss vips :-D

löv jo babe. Jag har läst igenom nästan hela min blogg och hittade så mycket fina kommentarer ifrån dig.

du är the shit

rullgardinsflikkan sa...

Imorgon åker jag till Gekås

kram kram darling