tisdag 2 december 2008

Snart dags.

Överlevde helgen, gick riktigt bra men igår var jag riktigt seg på jobbet....
Men idag är jag ledig =)
Robin sov ända till tio i åtta så jag och Victor åt frukost alldeles själva - mys pys.

Nu är Per Erik och lämnar Victor i skolan och Robin har precis ätit två smörgåsar med leverpastej. Han gillar mat den killen =)

Om ca en timme ska jag hem till Helena och fika lite, alltid kul att komma dit utan Robin eftersom dom inte har så barnvänligt ännu.... Anthony är ju bara fyra och en halv månad.

Imorgon är det äntligen dags - Gekås!!!!!
Har inte varit där på fyra år så det är dags.
Jag, Karin och Maria ska åka. Inga barn =)

Nu ska jag busa lite med Robin.

Vinkelivink

1 kommentar:

Unknown sa...

Så glad jag blir!! Riktigt känner hur det flödar av positiv energi i det här inlägget :-)