onsdag 1 juli 2009

För hurtig idag....

Satte Victor och paraplysukyn i cykelkärran och Robin i stolen på pakethållaren och cyklade till Klova i eftermiddag. Lagom trött och svettig kom vi fram och började med en glass.
Jag och Victor tog tre kulor var och Robin fick en. Vic skulle gjort som Robin för det var GIGANTISKA kulor i den struten!!!!!!
Så vill ni ha mycket glass för pengarna åk till eleminas på Hönö ;-)

Sen gick vi runt i alla affärer, köpte en pool till barnen då grannens katt fixade pyspunka på våran gamla förra sommaren.
Det var lite rea här och var och jag blev ju bara TVUNGEN att köpa en Didriksson jacka till Victor när det var halva priset. Sen hittade jag en ascool skinnjacka till honom oxå för bara 200!!!!!!
Den var superfin, passa perfekt i höst, ända in i vinter tror jag om vintern blir som i fjol iaf....

Sen köpte jag lite smått och gott oxå.
Anledningen till att vi åkte dit var ju att jag skulle ha lite nya kläder. Men det enda jag "fick" var en ny cardigan. Så det blev ju som vanligt =)

Efter Klova åkte vi till Strandbaren och åt middag.

Nu har barnen badat i poolen och robin har lagt sig för natten. Victor leker med sina nya leksaker han fick av mamma idag. Militärer!!!! Tyskland mot USA.

Snart ska Victor oxå få sova och jag ska öppna en cider och njuta av mina sista semesterdagar.

Imorgon ska jag till Trädgårn och se på THÅSTRÖM =) =) =)
Lääääääängtar

2 kommentarer:

Unknown sa...

"Victor leker med militärer..." Vad har han fått det ifrån??? Påminner faktiskt om bokpaketet jag har hemma, måste se till att posta det i närtid.

Mvh.
"Faster militären"

Jane sa...

hi hi
tänkte på dig direkt när han ville ha dom =)
Faster Gro är ju en hjälte som är militär OCH har ett RIKTIGT svärd hemma!!!!!!!