måndag 29 juni 2009

Dripp, dropp...

Smälter bort i värmen....
Var på Gurkel idag med barnen men jag kunde bara vada.
Jag vill ju bada!!!!!
snart, snart har tattoon läkt så jag kan kasta mig i havet.
Jag tröstar mig med att havet blir varmare varje dag jag inte badar =)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Var förbi jobbet och hälsade på sen till blomsteraffären och köpte tomatplantor och physalis. ska bli kul att se om jag får skörda.
En tioliters vattenkanna blev det oxå.
Får gå tillbaka i morgon och köpa lite kryddor som jag vill ha kom jag på när jag var halvvägs hem.....

Nu väntar jag mest på att klockan ska bli halv åtta så Robin kan lägga sig och jag slappa lite.
Han har varit så himla go och glad i flera dagar nu så det är bara att njuta.
Håller på att avvänja honom vid napp och snutte nu, han har dom bara när han sover och inte alls annars. Det har gått jättebra än så länge.
Håll tummarna...

Inga kommentarer: