måndag 14 september 2009

Har inte så mycket att skriva om....
Jobbar och står i som vanligt.
Går och funderar på ett stort beslut som ska tas. Ett positivt beslut men ett STORT steg för mig.
Ingen idé ni frågar om vad det är för jag säger inget innan beslutet är taget - ha ha ha

Tar en dag i taget och försöker få kontroll över mitt ätande, kanske ska träffa en dietist??????

Sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar, dom är galna dom där miljonärerna. Men jag skulle ju inte tacka nej till pengarna ;-)

Var på bytesmarknad med Helena igår. Jag och Robin förälskade oss i denna vackra dockvagn så den fick flytta hem till oss på Tallvägen =)

Kramizar

1 kommentar:

maddo sa...

Du kan om du vill... =)
Jag hejar på!! du är duktig!! ge mig en spark i arslet oxå så jag kommer på fötter!! =)
kram kram!