tisdag 22 september 2009

Mamma ringde i förmiddags och sa att dom skulle till IKEA =)
Så ikväll kom mamma och pappa och lämnade av ett bord till Tallvägen
Tack så jättemycket =)

Annars har dagen varit ganska jobbig, Robin är gnällig och jag är labil = kaos!!!!!
Var hos tandläkaren idag och kollade Robins framtänder som han slog i parketten i onsdags. Dom är lösa och han får inte äta hårda saker på en vecka....
förhoppningsvis blir dom stabila inom kort men det värsta som kan hända är att dom dör och då får dom dra ut dom =(
När jag borstade tänderna på honom ikväll (superförsiktigt såklart) började det blöda i munnen. så vi får vara riktigt försiktiga med våran lille prins nu.

Nu ska vi sova och imorgon ska jag till Statoil och skicka tillbaka mina nya stövlar för att byta storlek, båda två var för stora!!!!!!
Så jag får vänta några dagar till innan jag kan få gå runt i mina nya stövlar....

Natti, natti på er

Inga kommentarer: