torsdag 25 februari 2010

Är kass på att uppdatera som vanligt.....

Det händer väl inte så mycket här kanske.
Jag har jobbat två riktigt tuffa dagar nu och är helt slut i kroppen.
Ska bli skönt att vara ledig i helgen och jag har inga planer över huvud taget - lovley =)

Om en vecka ska jag in med Jessica på operan och kolla in Guys and dolls.
ska bli kul att komma ut med henne lite och bara ha kul.

Annars rullar det på.
Kör fortfarande LCHF, viktnedgången har stannat av lite men jag mår så bra av detta leverne så jag fortsätter ändå. Klart att jag fuskar lite och inte är stenhård på det men när jag fuskar för mycket betalar det sig.
Åt Flingor och youghurt till frukost idag och sen fisksoppa redd på mjöl till lunch. Tio minuter efter att soppan var i magen kom den ut igen.....
Jag är ta mig fan säker på att det var för att min kropp inte är van vid kolhydrater!

Kom på att jag inte ätit en endaste liten godisbit på snart fyra veckor!!!!!!!!
Kan det stämma???
Jane utan godis. (Nu vart jag allt lite sugen på godis)

Bye bye

Inga kommentarer: