tisdag 2 februari 2010

Robin mår inte riktigt bra...

När vi kom hem från dagis igår så hade han väldigt rosiga kinder, men eftersom det var kallt ute och vi promenerade hem (vi drog pulka dit men när vi skulle hem hade dom plogat bort ALL snö) så var det inte så konstigt att kinderna blossade =)
Men han var otroligt lugn.
Var med Victor på hans rum utan att förstöra ett enda legobygge!!!!!!
DET är ovanligt kan jag lova.
Jag kollade till dom då och då men insåg tillslut att dom rosiga kinderna var kvar så fram med tempen. 39,0!!!!

Så idag har PE vabbat och i morgon är jag ledig.

Idag har tempen gått upp och ner som en jojo och han är fortfarande ovanligt lugn, ligger mest i sin säng och kollar på film.
Vid sextiden hade han 38,3 men när han skulle sova vid åtta var han inte alls varm.

Om han fortsätter med jojotemp imorgon oxå blir det ett besök på vårdcentralen på torsdag.

Victor hade likandant med tempen när han hade öroninflammation så det nästan var hål på öronen (eller vad det nu heter) plus att han hade lunginflammation på ena lungan.
Han visade inte ett enda tecken på att han hade ont i öronen och han var inte gnällig alls....
Så jag har lite varningslampor ovanför huvudet nu.

Nu ska jag sova, natti natti

Inga kommentarer: