onsdag 24 november 2010

Ledig.

Fick iväg Victor till skolan i tid!!!!!
Kl 08.00 cyklade han hemifrån. Kan inte komma ihåg när det gick så smidigt på morgonen sist. Härligt.

Kl 9 var jag och Robin hos tandläkaren för treårskollen.
Allt såg jättefint ut och det kommer bli ännu finare när Robin slutat med napp helt och hållet ;-)

Efter tandläkaren var vi till ICA och handlade lite mat.
Då ringde pappa och undrade om jag hade tid att komma och klippa honom.
Jag hade ju tid just då så vi satte oss i bilen och åkte dit =)
Mös lite hos mamma och pappa ett tag sen messade Helena och ville komma hem och dricka te.

Hopp in i bilen och hem, efter ett tag kom Helena och Anthony hem och vi drack te och barnen lekte.

Så kom Victor hem från skolan och Helena gick hem strax efter det.
Då kollade jag och grabbarna på lite film innan det var dags för mat/läxor.
Jag brassade pannkakor medan Victor hade högläsning för mamma =)

Nu är det snart dags för oss att gå ner och sova.
Ska bara smurfa lite ;-)

Hej svej - leverpastej

Inga kommentarer: