torsdag 25 november 2010

Ledig.

Fick åter igen iväg Victor i tid till skolan =)

Sen tog jag en dusch och slappade lite med Robin.
Så tog vi en promenad med Helena och Anthony till Hönö.
Fick köpt två adventsstakar som fattades och lite mat.
När vi gick hem igen var det SVINKALLT!!!!!!
Motvind och kallt som faaaaaan, två ungar som gnäller pga kyla och snor som rinner.
Lagom kul hempromenad =/

När Victor kom hem från skolan åkte vi till Sigges och handlade för Victors presentkort han fick av Martina.
Han köpte Star Wars lego för pengarna och blev jätteglad.

När vi kom hem fixade jag käk och sen har vi inte gjort många knop.

Just nu är det Robinson på tv och jag laddar för att orka jobba ännu en fre-mån helg.
Är så trött på att jobba varannan helg att jag allvarligt funderar på att söka nytt jobb.
Tänk att få vara ledig alla helger, röda dagar osv...

I år ska jag jobba julafton, juldagen, annandagen och nyårsafton - hurra!!!!
Men jag har tagit föräldradag på julafton för jag vill ju iaf vara hemma den viktigaste dagen för barnen.

bye bye äpplepaj

Inga kommentarer: