söndag 19 oktober 2008

Jobbat helgen...

Jaha då har man jobbat en helg igen och den är inte slut än, jag jobbar imorgon oxå =(
Men det är bara att gå dit, se glad ut och göra det man ska..


Imorgon är en stooooor dag för oss på femtiofyran - Robin börjar sin inskolning på dagis!!!
Våran lille bebis ska bli stor och gå på dagis...
Har lite blandade känslor inför det.
Kul för Robin för han kommer älska dagis, det är jag säker på =)
Men ledsen är jag oxå, tänk om han börjar GÅ där!!!!!!
Jag vill inte missa det =(
Med Victor var jag med och det var helt fantastiskt!!!
Att se hur lycklig han blev när han fattade att han kunde gå själv.
Nu kanske jag hämtar honom efter jobbet en dag och dom säger att han kan gå...

Jobbigt läge...

Men precis som att gå till jobbet imorgon - bit ihop och se glad ut.
Gråter gör vi senare

Inga kommentarer: