måndag 13 oktober 2008

Vardag igen

vi hade en mycket trevlig helg i Norge =)
Tack för god mat och trevligt sällskap.
vi testade ju att ha med en resesäng till Robin och det var helt underbart, han sov jättebra och på söndagen sov han ända till halv åtta!!!

Pe har börjat med att Robin bara får sova en gång om dagen nu för att förberda honom för dagis och det går strålande. Han anpassade sig direkt.
Så istället för att sova två timmar två ggr om dagen sover han två timmar en gång istället.

Idag har jag jobbat igen, det går superbra på jobbet. Jag har verkligen kommit in i det nu känner jag. Extra skönt att Pe har varit hemma så jag sluppit dagis och fritids direkt utan fått två månader att vänja mig vid jobbet först.

Om en vecka börjar Robin sin inskolning. Två veckor är det sen börjar allvaret....

Nu ska jag och Robin ner och städa lite.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack själv för trevligt sällskap!! Fast det där med att "festa ordentligt" tror jag att vi har innestående, du och jag ;-)

Jane sa...

Tihi...
Ja det har vi verkligen.
En helkväll i Gbg nån gång kanske???
=)