söndag 26 oktober 2008

Skitnatt

Inatt var jag vaken den hemliga timmen, den som försvann liksom.
så frågan är....
Var jag verkligen vaken????

Skämt och sido så var jag vaken och hostade och hostade, snörvlade och snörvlade...
Skitjobbigt

Fick iaf rensat lite i medicinskåpet, testat lite olika krämer jag har för jag har blivit väldigt torr i ansiktet och på händerna på sistone. Och så kollade jag på grannens hus för det var tänt men jag såg ingen. Dom hade nog bara glömt att släcka.

Så det enda på schemat idag är att tvätta båda toaletterna och så ska jag duscha.
Mer orkar jag inte, ska ju jobba imorgon =(

Krya på mig själv.

Har tyvärr syndat lite för mycket i helgen så imorgon ska jag inte ställa mig på vågen....
Och jag har inte gått på någon riktig promenad på ett tag pga väder och förkylning. Träna har jag inte vågat heller. Hoppas jag blir bra snart för jag har gått med på en utmaning - gå ner fyra kilo på en månad. 27/10 - 27/11.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ohh - den där utmaningen skulle man kanske ta och haka på. För mig lär det dock bli svårt. Ätandet lär bli ostrukturerat den närmsta månaden med alla resor.

Jane sa...

Det är bara att hänga på=)
Det är ju inte så att någon blir arg om du inte klarar det ;-)

alla som vill vara med är välkomna.