onsdag 18 februari 2009

COPE

Har börjat en föräldrautbildning/kurs ikväll.
Vi är ett gäng föräldrar med barn i alla åldrar som kommer träffas nio onsdagar till. Verkar riktigt intressant.
Det handlar mest om att vi ska lära av varandra och få tips och ideér om hur man klarar av vissa situationer.
Kände några som var där eller känner och känner.... Vi hejar ju iaf om vi ses ;-)
En av grannarna var där. En annan mamma som röker!!!!!!!!
Så vi var iaf två rökare som kunde smyga ut i pausen. Ha ha ha ha

Cyklade dit idag (är på Hönö) men nästa gång kanske jag tar bilen istället så kommer jag hem fortare, det är slut 20.15 så det blir ju ganska sent.

Har varit en tuff dag idag, en sjuk....
Så imorgon är jag ledig och ska njuta av det!
Fredag för mig idag med andra ord =D

Robin ska på 18-månaderskoll i morgon, få en spruta och träffa doktorn.
Ska bli kul att höra reaktionen när han frågar om Robin kan säga tio ord och jag svarar nej. Ha ha ha ha
Älskar när dom är beredda att klicka på JA och jag säger NEJ.

Inga kommentarer: