torsdag 26 februari 2009

Nya kläder

Idag har mina nya jobbkläder kommit =)
Alltid kul med nya fräscha kläder att skitna ner - ha ha ha ha

Har gjort Gulaschsoppa och ärtsoppa på jobbet idag. Blev riktigt nöjd med mig själv.
Annars har jag varit ganska seg idag för Robin vaknade många ggr i natt....

Var på min kurs igår igen, jag stormtrivs och har lärt känna en granne lite mer. Nästa gång ska vi ta bilen istället för att cykla, det blir så sent hem annars.
Hon har inget körkort så hon har ju inget val. Men vi bor ju grannar så det är ju bara att jag kör och hon hänger på - enkelt och bra =)

I morgon kommer Gro =D
Ska bli super duper kul att träffas igen.
Funderar på om vi ska gå till ishallen så Victor får visa hur duktig han är på att åka. Jag är ganska nyfiken oxå. Han åkte med fritids i måndags och fröken sa att han hade åkt utan stöd en hel del.

Nu blir det slappetid

Inga kommentarer: