måndag 16 februari 2009

Surprise =)

Kom till jobbet med inställningen att jag skulle stå i disken och kura mest hela dagen, lyssna på bra musik och diska järnet....
Men så blev det verkligen inte.
Kom dit och fick veta att Kalle (min kollega) var hemma och hade magsjuka!!!!!
Så det var bara att ställa sig vid grytorna och göra bruna bönor, löksås och stekt fläsk.
Hurra, hurra, hurra.....

Men jag fixade det. Fick höra av Emil att jag varit lite tyst idag, det märktes att jag inte mådde så bra. Ha ha ha ha ha
Jaja, that´s life.

Fick en extradag oxå, så jg jobbar för Kalle på onsdag oxå, sen får han allt ta och komma för på torsdag kan jag inte jobba. Då ska jag och Robin på 18-månaders kontroll på bvc.

Hej och hå

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är allt tur att vår dotter är en sån klippa som klarar av detta arbete men som sagt var jobba inte ihjäl dig ha det