tisdag 21 april 2009

Hoppet är det sista som dör....

Fick en jätefin blå hortensia när jag fyllde år i fjol. När den blommat klart fick jag rådet att bara låta den vara. Och "glömma" den så att säga. Sagt och gjort, jag lät den stå i sin kruka hela vintern och nu är den så här fin......


Ser inte mycket ut för världen, men om man tittar lite närmre så hittar man det här lite varstans =)



Så snart ska den planteras i trädgården och så hoppas jag verkligen att den tar sig ordentligt så jag kan njuta av de vackra blommorna i sommar.
Den här bloggen har blivit mer av en fotoblogg sen jag fick min fina kamera. Jag fotar så mycket jag kan och vill gärna dela med mig av bilderna till min lilla skara av trogna läsare. Men jag kommer även skriva som förr fast med massa bilder då =)
Kramizar

2 kommentarer:

Unknown sa...

Faktiskt riktigt bra bilder du har fått in skärpan bra och övning ger färdighet heter det så fota på så mycket du kan tänk va bra med digitalt det kostar inget tänk förr när man skulle framkalla allt det var dyrt så man tog inte så många bilder då Kram själv

Jane sa...

Ja jag övar och övar =)
Gillar verkligen att ta riktiga närbilder mest. Är riktigt nöjd med bilden på knoppen om jag får berömma mig själv....
Hi hi hi