torsdag 23 april 2009

Klassfest

Igår var Victor på sin första klassfest. Dom hade haft riktigt kul. Men hur man kan hinna med att äta korv & bröd, glass, godis och dricka. Leka tre lekar och busa på två timmar det är för mig en gåta....



En mycket förväntansfull Victor =)


Idag har varit en ganksa vanlig dag i mitt liv.
Upp, väcka barnen, göra iordning både mig och dom. Cykla till fritids/dagis och lämna dom sen till jobbet och jobba.
Sen hämtning av barnen - idag kom PE och mötte oss så vi hämtade tillsammans =)
Hem, laga mat och ta hand om disken.
Leka med Robin och bara vara nån timme.
Natta Robin, sen vara med Victor innan han ska nattas.
Sen egentid - yeey!!!!!
Slappa, data, tv och bara vara.

Jaja, jag ska inte tråka ut mina få läsare med detta Svenssonliv jag lever ;-)


Imorgon ska jag på After Work på Hotellet. Ska bli superkul. Men jag provade lite kläder och
blev snabbt mindre glad.....
Ska ha mens snart och magen har svullnat upp - såklart.....
Jag har ju lyckats gå ner en del i vikt och så får jag ju naturligtvis inte njuta av det utan gå ut med en jä**a ballongmage!!!!!!!!!!!


Natti, natti

Inga kommentarer: