onsdag 1 april 2009

Prickar

Robin och jag var hos farbror doktorn i morse.
Han mår allmänt dåligt. Äter nästan ingenting och hostar, sörvlar och tar sig för örat.
Väl hos doktorn visade det sig att han endast har en virusinfektion =)
Men igår fick han konstiga prickar som var lite blekare idag. Men när jag bytte blöja innan vi hämtade Victor efter skolan var prickarna tillbaka.....
Nu sover han så jag får spana prickar senare igen.

Jag har värsta pricknojan.

Annars har vi en helt underbar vårdag.
Jag har tom på mig korta brallor nu när jag är hemma =)

Men ikväll när jag ska cykla till kusren blir det jeans igen för på kvällen när jag ska hem är det kallt igen....

Ställde mig på vågen i morse. Blev glatt överraskad när jag hade gått ner fast jag inte ens har försökt =)
DET är underbart när det är så.
Om bara tre kilo ca är jag normalviktig igen och har inte ett bmi över 25.
Så här lite har jag inte vägt på snart två år.
Så nu ska jag kämpa lite extra för mina sista tre kilo.
Har sedan i höstas gått ner åtta kilo ca.

Gott gott i gott gott

Inga kommentarer: