tisdag 10 maj 2011

Jobbat.




Ännu en dag med fullt ös på jobbet.


Men det är ju skönt när dagen går fort för att man inte har tid att kolla på klockan =)




Vägde mig i morse för första gången efter bröllopsfesten, var ganska nervös kan jag lova men det behövde jag inte vara MINUS två hekto sen i lördags morse - yeey!!!


Det känns som om det släppt nu och kroppen gör som jag vill.


BARA typ 6 kilo kvar (fast helst åtta ;) )




Har varit på spinning/core ikväll och jag klarade återigen att ta mig till 92% på activion.


Jag är bara såååå bra.


Har bokat mig på ett spinningpass i morgon med men står nu som reserv så jag vet inte om jag kommer med....


Det återstår att se.




Ska till tandläkaren i morgon - BLÄ!!!


Först till tandhygienisten och sen direkt till tandläkaren för en lagning.


Ser pengarna rulla, hoppas dom har avbetalning =/




Sen blir det nog en promenad till Hönö för bla blöjinköp.


Undrar hur länge vi ska behöva köpa blöjor????


Han är ju så superduktig att kissa på toaletten, men han bajsar i blöjan, oftast.


Problemet är ju mest att han vantrivs i kalsonger...


Ett tag gick det bra med boxer men nu duger ingenting alls.


Ja ja, det går nog över.




Nu sitter jag här och kollar på kval nr ett i Eurovision song contest och det är lika dåligt som vanlig - hihi


PE är nog lite glad över att han jobbar natt denna veckan gissar jag ;)




Ha det

1 kommentar:

PEZ sa...

Egentligen inte alls glad för att jobba natt, vill ha semester NUUUUUU i 10 veckor :D

Robin är som han är, det lossnar snart tror jag.