tisdag 3 maj 2011

Ledig.



skitväder idag...

Regn, snö, regnblandadsnö, sol, regn igen osv, osv



Jag och Robin hängde här hemma hela förmiddagen sen vid lunchtid drog vi till jobbet

och käkade vårrullar =)

Victor kom till jobbet han med efter skolan så vi var där ett bra tag.




Ikväll har jag varit och tränat som vanligt på tisdagar, gött som bara den att få

svettas och flåsa - hihi




När jag kom hem och hade tagit en dusch så slängde jag in en hel kyckling i ugnen med

massa goda kryddor och grönsaker, den ska få puttra och bli öst ett antal ggr i en och en halv

timma tänkte jag.

Morgondagens middag alltså.

Älskar långkok =)




Nu sitter vi i soffan och tar en kopp gott nytt te vi fick av mamma och pappa idag.

Mums. Tackar.




Vågen går neråt ännu, ett helt hekto idag...

I morgon blir det säkert plus för att jag åt två vårrullar på jobbet och sen tre pannkakor

till middag. Ajabaja






Tjoflöjt

Inga kommentarer: