måndag 23 maj 2011

Jobbat.


Helgen var underbar.

Åkte upp med barnen på fredag eftermiddag.

Körningen gick jättebra och barnen var så snälla så.


Vi njöt och mös som bara den, vädret var inte hlet perfekt men inte långt ifrån.

På lördag kväll kom Per Erik dit efter att ha varit på bilträff i Uppsala.


På söndag eftermiddag åkte vi hem med varsin bil och ett barn var =)

Robin skulle ju åka med mamma såklart....


När vi kom ungefär till Borås började det regna och det regnade så mycket att jag

bitvis var nere i 70 km/h på motorvägen.

Det var ingen trevlig upplevelse, många år sedan jag råkade ut för det sist.

Men vi klarade oss och kom hem ca en halvtimma senare än beräknat.


Idag har jag kännt mig ganska nere.

Känns som allt jobbigt som hänt i år har kommit ikapp mig.

Jag kan inte skjuta upp det mer.

Jag är på väg mot djupet, in i väggen eller allt vad det kallas.

Har pratat med Per Erik om det idag så han är förvarnad och vet hur jag mår.

Kanske är det bara tillfälligt, kanske tar det lite längre tid att komma tillbaka.

Det får tiden utvisa.


Hej då

Inga kommentarer: