söndag 18 maj 2008

Jaha.....

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag....

Fredagen var jättekul, Anna, Stefan & Elin har vi alltid kul med =)
God mat och trevligt sällskap, kan det bli bättre??????

Igår var vi nere i Bagglebo och jag skulle försöka fixa lite med husvagnen.
Men det tyckte inte Robin eller Victor.
Robin vägrade att sova fast han var trött och Victor trotsade.
Så jag fick lagt in lite grejer och sen dammsugat under EN bänk...

På eftermiddagen åkte jag, Cattis och mamma till Alingsås och gick på Tupperware demo.
En speciell demo var det. Man kunde ta lotter och vinna. Vi vann nåt alla tre =)
Så vi hade tur, jag vann två nya shreck avantimuggar och ett bakunderlag i silikon.
Sen köpte jag en konservöppnare. Jag hoppas bara Anneli kan visa mig hur man använde den för jag kommer inte ihåg ;-)

Idag ska jag ha meandiparty kl 11 så jag får ta ett snabbröj här hemma innan.
Skicka ner Victor på sitt rum och PE får ta Robin så jag kan ta en halvtimme för att få lite finare.
Jag storstädade hela lägenheten i torsdags. Men det syns fan inte!!!!!!!!!!!!!!!!
Känns helt meningslöst att städa - det är ju bara fint i två timmar sen ser det ut som innan igen =(

Inga kommentarer: