söndag 11 maj 2008

Nya livet har börjat =)

Jaha, nu har jag varit på mitt första träningspass.
Step...
Fan vad kul det var =D
Jag ångrar mig inte en sekund.
Medans jag var där och svettades som bara den så kände jag en glädje jag känner igen.
JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!!!!
Det har jag vetat länge innerst inne men inte orkat för det kräver ju lite planering och det kostar pengar.
Men nu har vi en deal -jag och PE.
Jag kan ju boka tre dagar i förväg så det är ganska lätt att planera egentligen så jag ska boka och om jag inte bokat så kommer han säga till mig att göra det =)

Jag var faktiskt inte så otränad som jag trodde, jag orkade hela passet (inte alla armhävningar dock).

Tisdag är det dags igen. Då blir det spinning/core

2 kommentarer:

Unknown sa...

http://www.funbeat.se

Kan vara kul ;-)

Anonym sa...

det ær roligt att se allt detta nær man ær i danmark he he træna på før nu så skall vi snart æta husvagnsparkeringen blev vældigt bra
kramar på er