lördag 3 maj 2008

Min dag =)

Idag har jag namnsdag.
Det såg jag när jag startade fl =D
Grattis till mig själv.

Vi ska på 50-års fest ikväll och barnen ska sova hos mormor & morfar.
Det känns lite konstigt faktiskt. Första gången Robin ska sova borta, men han är ju nio månader så det ska nog gå bra. JAg är nog mest orolig över att inte mamma & pappa ska få sova inatt. Tänk om Robin gnäller hela natten!!!!!
Nej, varför skulle han det?
Han sover ju faktiskt bra om nätterna nu.
Kanske får gå upp två ggr och stoppa in nappen men annars så sover han.

Ska iaf bli kul att gå på fest.
Vi ska till Knippla och fira Sune som fyllde för ca en vecka sen.
Känner inte så många som ska komma men några iaf och vi lär ju känna flera hoppas jag.

Igår var vi i Danmark. Vi tog en dagsresa.
Mest för att Victor skulle få åka båten som han tittar efter varje gång vi kör över Älvsborgsbron.
Det var kul.
Vi spelade massa på enarmade banditer (eller.... JAG gjorde det) och så handlade vi lite.
Köpte varsinn ny parfym. Dom hade ett sista minuten erbjudande i affären en kvart innan dom stängde. Så vi fick två parfymer för 200:- istället för 650:- =D

Så idag ska jag ta det lugnt...
Är trött som bara den.
Men imorgon får jag ju sova.

Egentligen skulle man inte gått på fest när man har barnvakt på natten utan bara vara hemma och gå och sova tidigt, sen sova heeeeeeeeeeeeeeeela natten =D

1 kommentar:

PEZ sa...

Ja, Vi hade det riktigt trevlig igår tycker jag, var skönt att bara vara och göra lite som man inte brukar göra, jag spelade väl en del enarmad bandit också men jag vann ju inget alls så jag la av, enda problemet är att Victor tror att jorden och allt annat cirkulerar rundt just honom....

Nåja det ska tas ur honom, just nu den hårda vägen med inga kompisbesök, inga leksaksköp, enbart det som är nödvändigt, DVD:n och hans boxer ligger i farozonen, dom hänger på om han lär sig lyssna ;)