tisdag 6 maj 2008

soligt

Varit ute i solen hela dagen, med solglasögonen på =D
så nu är jag snygg vill jag lova HAHA
Var på dagis och fikade med alla barn, syskon och föräldrar.
Det var trevligt.
Fast jag åt inget för jag går ju på pulverdiet =(
Fick ta en kopp te och kolla på alla kakor och bullar, tog ett äpple sen när jag kom hem istället

Robin är redan trött och gnällig...
Nästan två timmar kvar till han ska sova - kul va????
Men det ordnar sig nog.
Klarade jag att hålla honom nöjd hans första fyra gnälliga månader så ska jag nog klara två timmar, fast det hade ju varit mycket bättre om PE var hemma förstås.
Tråkigt när han jobbar kväll, helst när det är så fint väder.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tänk så skönt nu när solen skiner på dagarna. Här i Stockholmsområdet har man lovat +25 grader framåt slutet av arbetsveckan. Jag är inte helt överens med den temperaturen dock...

Jane sa...

Vi ska oxå få så varmt =)
Jag har inget alls emot värmen.
Åhh, grilla och sitta ute och äta=)
Längtar....