torsdag 5 mars 2009

Lyckad dag

Idag har varit en skitbra dag helt enkelt.
Ungarna har varit goa och glada (mestadels) och jag har varit på gott humör.
Tog en promenad till Karin efter jag lämnat Victor i skolan. Vi tog en promenad ihop så jag var ute och gick i tre timmar!!!!

Gick hem med Robin och lunchade.
Sen klippte jag håret på honom och sen bytte vi sängkläder. Robin är riktigt duktig på att hjälpa mamma.

Hämtade Victor och fick en kompis med oss hem. Så fort han hade gått sen så ringde en annan kompis och det blev lek där oxå.

Så när han hade gått hem såg Victors rum ut som FAN!!!!
Jag fick ett ryck och nu är hela rummet städat, ska bara dammsuga oxå. Men det får bli imorgon.

Var uppe på vinden och röjde oxå, hittade massa kläder från Victor som nu ska tvättas och användas av Robin =) Tog ner Victors kök som han haft till Robin. Ska bli spännande i morgon och se reaktionen på Robin när han nu har ett eget kök att leka med.

Nu har jag slappat framför tv och data ett tag och ska gå ner och sova för i morgon är det jobb igen. Jobbar denna helgen.....

Natti, natti

Inga kommentarer: