lördag 28 mars 2009

Färdigstädat för denna veckan

Sovmorgon idag. Victor vaknade tjugo i åtta och Robin halv nio!!!!!!
Robin vaknade tre ggr mellan 06-07 men sen somnade han om rejält och vaknade halv nio.

Vi hade mysfrukost med "mormor & morfar ägg" och hela familjen åt tillsammans.

Jag tog med mig Robin på en promenad till Rimi och veckohandlade för nästa vecka. Vagnen var smockfull och skittung när vi gick hem så jag fick nog lite extra motion på köpet =)

Nu måste jag ta tag i mig själv bara....
Har lyckats gå ner ca 7 kilo sen i höstas men jag vill ner fem till innan sommaren.
Räknade ut att jag har ca åtta veckor på mig innan jag ska i sommarkläderna och sen är det väl några veckor till innan bikinin ska på.....
Ska prova att gå på kvällspromenader ofta helst minst fem ggr i veckan.
Äta rätt oxå - naturligtvis.
Jag tänker inte vara tjock en sommar till, nu får det vara nog. Jag vill trivas med mig själv.

Kan man köpa karaktär på burk?????????

Nu slappar jag bara för Robin sover.

Missade reprisen på rent hus. Kollade på tv4 anytime om man kunde se det där. Ja det kunde man om man ville betala 49 kr för en månad....
Får se om jag skaffar det.

Inga kommentarer: