söndag 15 mars 2009

Vårkänslor

Idag har vi strålande sol och vi har varit ute massor.
Upptäckte att en blomma jag trodde var förlorad levde =)
Så den ska planteras om några veckor.

Igår kom Farmor och Kurt hit, vi hade inte sagt något till Victor så han blev själaglad när det knackade på dörren - surprise =)
det var jättetrevligt att dom kom. Vi kollade på melodifestivalen och enligt Gerd och Kurt vann rätt låt. Min favorit kom ju tvåa och det är jag riktigt nöjd med. Har inte bestämt mig om jag gillar vinnarlåten ännu, men den kan kanske gå långt i europa men det lär inte bli den som vinner hela rasket.

Ikväll blir det pizza, Victor ville oxå ha pizza. Helst en med ost, banan och jordgubbar..... Han är inte klok den där killen =)
Banan och ost kan vi nog fixa men jordgubbar???????
Ha ha ha ha

Inga kommentarer: