torsdag 4 juni 2009

Före och efter =)






Han ville inte riktigt vara med på den sista bilden men mamma plågade honom ännu en gång med kameran. Ha ha ha ha

I söndags kom Victor helt plötsligt och sa till mig att han ville klippa sig lika kort som Robin! Han har sparat sitt hår i flera månader för att han vill ha långt hår.
Igår blev det äntligen dags för klippningen.
Så nu har dom samma frisyr igen. Våra goa grabbar.
Kan ju vara bra med kort hår på semestern oxå =)

Nu ser oxå jag ganska normal ut igen. Men jag har ingen känsel i läpparna och ingen smak i munnen. allt jag äter smakar typ ingenting alls......

EN DAG KVAR ATT JOBBA NU!!!!!!!!!
Sen är det SEMESTER, SEMESTER, SEMESTER =) =) =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhh goaste Victor!!! Vad hände med Luke Skywalker?? I morgon ska faster också klippa sig, inte så kort som dig men lika efterlängtat tror jag.

Så är det också lite sött att se hur Victor skelar på den första bilden, precis som faster - på samma öga och åt samma håll.

Faster hälsar att Victor är det bästa som finns!!

Jane sa...

Luke Skywalker tog för lång tid att vänta på tydligen....
Nu ville han bli som Robin istället=)

härligt att klippa sig, jag gjorde det för en vecka sedan - mycket efterlängtat.

Ja viss skelar han och han har samma överläpp som sin älskade faster Gro oxå.
Ska hälsa honom och pussa honom från dig imorgon.
Kram