torsdag 25 juni 2009

Hej hopp

Klockan 02.20 i morse landade vi på Landvetter flygplats, 15 min tidigare än beräknat =)
skönt det för vi hade en jobbig resa hem.... Flög genom och över åskväder. Blixtrar och dunder!!
Vi har haft en underbar semester med solsken varje dag.
Här kommer ett urval av bilder. Alla bilder kommer komma upp på hemsidan inom kort för den som är intresserad ;-)
Här kommer länken semester Turkiet 2009


Stora poolen (en del av den iaf)


Robin myser med mamma i skuggan en stund efter bad.



Victor uppe ur poolen en liiiiiten stund.


Midsommarafton =)


Myspys



Hmmm..... är detta BARNglas?????



Opps... Skaffade mig en tatuering oxå. Supernöjd och stolt då jag har designat den själv (ihop med en turk)



Jag och min tatuerare. Båda väldigt stolta efter tre jobbiga timmar....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det ser jättehärligt ut Jane! Framförallt den härliga brunfärgen ni alla verkar ha drabbats av. Ser fram emot ytterligare bilder, det blir nästan som att vara där, men bara nästan ;-)

Unknown sa...

Vad kul att se semesterbilderna på hemsidan!!