söndag 7 juni 2009

Min överraskning igår hade jag ju aldrig kunnat gissa mig till....

Per Erik lurade mig rejält och hade fixat fejkbarnvakt över natten!!!
Han packade väska till dom och körde ner dom till mormor & morfar vid fyra tiden.
Sen kunde jag ta det lugnt ett tag sa han....
Så jag gjorde det.

Helt plötsligt skulle jag ner och göra mig iordning!
När jag kom upp och skulle fixa det sista så kom helt plötsligt Elin & Anneli innanför dörren!!!!!

Jag var i chock i flera timmar (vet inte om det har släppt ännu....)

Elin hade kört från Hallsberg till Alingsås och hämtat upp Anneli sen vidare hit till mig!!!

Snart kom Karin & Catrin oxå.
Vi lämnade Per Erik hemma och åkte till Karin där Kjellemannen hade grillen på G.
Åt god mat och kollade lite fotboll.

Per Erik åkte och hämtade hem barnen igen och tog med sig husvagnen så Elin & Anneli hade någonstans att sova.






Efter fotbollen drog vi till Franses och drack och dansade lite lagom ;-)
Undrar bara en sak: varför blir kvaliten på korten sämre och sämre under kvällen?????
ASG





2 kommentarer:

Unknown sa...

Men gud vilken kul överraskning!! Å vilket engagemang de lagt ner i den. Härligt med vänner som gör vardagen så mycket roligare!

Jane sa...

Ja det är helt fantastiskt =)
Kan inte fatta att dom gjorde allt detta för mig.
Riktigt lycklig =)