fredag 18 december 2009

Idag har jag lärt mig:
Att det är bättre att få städat lite än att inte få gjort nåt...
Att även sjuka barn har en massa energi
Att det är jobbigt att VABBA när man själv är sjuk.

Idag fick vi sova läääääänge eftersom varken jag eller barnen skulle iväg. Ja då vaknar BÅDA barnen kl 06.05.
Kul på hjul.
Fick dom att ligga i sängen och kolla på tv till kvart i åtta iaf.
Sen att jag själv inte mådde bra alls spelar ju ingen roll.
Har småstädat hela dagen, sovit på soffan i över två timmar när Per Erik kom hem. Nu har jag tagit tabletter så jag har lite energi.
Ska ställa mig och göra julköttbullarna nu så det blir gjort.

Imorgon ska jag upp på vinden och ta ner alla små tomtar och skit som ska upp.
Hoppas jag mår mycket bättre i morgon så jag slipper ta massa tabletter. Jag gillar verkligen inte att ta tabletter...

Nu har vi kört mjölkfritt på Robin i snart tre dagar och jag tycker magen har blivit mycket mindre. Det går jättebra med att ta bort mjölken, det enda är att han inte tycker om att dricka havremjölken. Så idag har jag köpt rismjölk istället som ska testas. Annars får han helt inte dricka mjölk.

Nej, dags för köttbullar.

Tjallabaj

Inga kommentarer: