onsdag 9 december 2009

Idag har jag varit en riktigt duktig mamma =)
Har bakat både lussekatter och kanelbullar!
Victor skulle promt vara med så jag satte degen så den var klar lagom tills han kom hem från skolan. Men då visade det sig att det Robin tittade på på tv´n var mycket mer intressant än bullar....
Victor bestämde att mamma skulle baka alla lussekatter själv och SEN skulle han komma och baka bullar med mig.
Sagt och gjort, jag bakade katterna och sen kavlade jag ut första degen till bullarna och ropade sen på Victor. Han kom släpande in i köket och strödde på måfå ut lite kanel och socker på degen. Sen gick han till tv´n igen och jag såg honom inte förräns jag sa att det var dags att provsmaka =)

Jaja, nu har vi en herrans massa kaffebröd i frysen iaf om ni skulle komma och hälsa på ;-)

Nu ska jag sova för klockan är alldeles för mycket - som vanligt.

Inga kommentarer: