måndag 14 december 2009

Idag har jag lärt mig
Att Victor har mollusker och att Robin kanske oxå har det....
Kollade upp det lite på nätet nyss och Robin har en misstänkt "prick" under armen. Får spana in den i morgon.
Att Robin ska få tid till Barnläkaren för att göra en uppföljning på sin stora mage.
Jag anser att en "uppsvälld" mage är okej när barnen är små men när dom snart är två och ett halvt och inte dricker välling längre är det något som inte stämmer.....
Han har även problem med hård avföring. Han bajsar dessutom bara ca två gånger i veckan. Så imorgon ringer jag till Barnmedicin för att få en tid!

2 kommentarer:

Unknown sa...

"idag har jag lärt mig" är en god idé... får se om jag hakar på ;-)

Jane sa...

Ja det är en kanongrej ju!
Man får tänka efter lite vad man faktiskt lärt sig idag.

Haka på bara så får vi lära oss av varandra oxå ;-)