söndag 17 april 2011

Jobbat hela helgen.


Pe och killarna åkte till Mullsjö och fixade med vagnen inför sommaren.

Jag är riktigt avis på att dom får spendera så mycket tid i vagnen när jag jobbar.

Hatar att jobba varannan helg för när jag är ledig är det så mycket annat som ska göras.

Hoppas verkligen jag får den semestern jag önskat för då jobbar jag bara fram till midsommar sen semester i fyra härliga veckor som ska spenderas till 80% i Mullsjö.


Nu sitter jag här och väntar på att dom ska komma hem, närsomhelst kommer dörren öppnas och någon ropar "hej mamma."

Lääääängtar efter dom så mycket.


Så underbart at få krama dom och se dom igen, kan inte tänka mig ett liv utan mina tre grabbar.

Lite tråkigt kanske att vara enda tjejen men det får man stå ut med.

Jag och PE kan bara göra killar säger han - hahahaha


Puss & kram på er därute.

Inga kommentarer: