måndag 25 april 2011

Jobbat.


Varit lungt på jobbet, som alltid på röda dagar =)

Blir lite segt ibland men det är ändå skönt dagar som denna.

Strålande sol och vindstilla ute = sommarvärme.

Underbart kan jag lova.


Min cykel pajade på väg till jobbet i morse...

Började skrika om den.

Jag blev fan skiträdd och hoppade av, spanade lite, hittade inget fel.

Upp igen men den skrek igen.

så jag fick leda den till jobbet och hem igen.

PE skruvade och smorde och fixade med cykeln när jag kom hem.

Så nu är den som ny igen, ska bara tvätta den.


Nu är det Big Brother på tv.

Jag sitter här med te och en frukt och bantar som bara den.

Vägde mig i morse så vi får se i morgon om det blir plus eller minus.

Hela familjen tog en timmes promenad på kvällen, det var jätteskönt.


Hurtbullar ska vi bli nu inför sommaren - yeey.


Ha det.

Inga kommentarer: