söndag 10 april 2011

Ledig.


Idag är det min födelsedag =)

Känns helt okej att fylla 34 faktiskt. Ingen åldersnoja ännu iaf.


Började dagen med en fiiiiin present av Victor.

Han hade hittat på en egen film och ritat tre papper som var en trailer för filmen.

Jätteduktig är han.


Sen slappade vi mest och njöt av det underbara vädret vi haft idag.

Vid ett-tiden började mina gäster anlända och jag fick mer fina presenter.


En bukett blommor av min man och en hemlig present

En jättefin silverram med ingraverad text "sisters forever" av Jessica. I den har jag bilden av mig, Jessie och Jonna från när vi var små.

Blommor och lotter av Anders och Martina, vann 50:- på en lott så jag ska hämta ut två nya.

Örontermometer och pengar till tatuering av mamma och pappa.

en egenodlad tomatplanta av Gro (gott gottigottgott)

Presentkort på Zillstar av familjen Abrahamsson.


Tack för alla presenter och hälsningar jag fått idag, är supernöjd med dagen.


Nu ska jag och PE smaska i oss det sista av smörgåstårtan.


Hej och hå

Inga kommentarer: