torsdag 14 april 2011

Ledig.


Glömde visst att blogga igår.

Men vad gör väl det?

Ingen läser ju min blogg ändå, funderar på att lägga ner den helt och hållet.

Känns ganska meningslöst att blogga för sig själv.


Idag har det varit soligt som bara den.

Jag har lackat utemöbler och vi har varit ute mest hela dagen.


Är så trött på Robin just nu för han låter så hela tiden...

Dom är ute just nu och jag inne, hör Robin HELA TIDEN!!!

Han gapar, gnäller, skriker och håller på.

Han hörs över hela Tallvägen kan jag lova.

Blir han inte tystare snart får vi kolla upp hans hörsel, det kan ju inte vara normalt att vara så högljudd jämt. Eller????


Eller just det, ingen läser så varför fråga????


Får se om jag orkar blogga nåt mer.


Imorgon ska vi till psykologen med Victor och få hans diagnos, lite jobbigt. Kanske därför jag är på så dåligt humör- vem vet???


Hej då

1 kommentar:

ingbritt@struve.se sa...

Hej mamma här ville bara säga att jag läser vaje dag när jag är hemma dina andra vänner är väl inne på facebok istället men det har ju inte jag.När det gäller Robin är det svårt att veta varför han är högljud men det kanske är bra att kolla hörseln vi hörs. kram