onsdag 23 juli 2008

Aj aj aj

Började få ont i axeln igår och det har inte blivit bättre under natten och morgonen....
Fan oxå!!!!!!!!!!!!!!

Ringde ang telefonen idag IGEN, nu är den tydligen helt plötsligt på service!!!
Jag var så där lagom otrevlig och hon sa att butiken ska ringa upp mig idag. Va fan ska butiken göra???
Det är ju inte dom som slarvat bort den.
Ärligt talat, vad tycker ni? Ska det ta ÖVER fem veckor att fatta att knappen är sönder och dom måste byta knappsatsen????
Jag ska fanimej ha kompensation för detta. Har ringt flera ggr och setat i telefonkö hur jävla länge som helst. Jag tänker definitivt inte åka in och hämta den, som får skicka den.

Lite städning är det som gäller idag, toaletterna är redan klara och barnens sängar är numera rena igen =)
Ska handla det sista och ta fram tårtbotten från frysen så jag kan fylla den idag och dekorera imorgon.

2 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

JAG VILL OCKSÅ HA TÅRTA ÄLSKLING *snyft*

ge Robin en bamsepuss från mig imorgon
kram kram

Jane sa...

Jag vill gärna ge dig tårta =)
Men du kanske får något gott när vi ses snart....

Kram kram
Lovar att ge Robin massa goa kramar från dig.