torsdag 17 juli 2008

Östra med Victor

Idag har jag, Victor och Robin varit på Östra sjukhuset med Victor. Han har två knölar på varje fot som skulle kollas upp med ultraljud. Efter ultraljudet beståmde dom sig att även göra en röntgen. Allt gick jättebra så nu är det bara att vänta på svar från våran läkare här på Öckerö.

Sen åkte vi till stan och åt på Mcd, Victor ville så gärna ha ett cocacolaglas så nu har han ett blått fint glas =)
Sen vart det BR och H&M oxå.
Fyndade på H&M för det var rea på rea´n =D
Fyra par shorts till barnen för 179:- Lycka....
Så fick Victor en munkjacka med Blixten Mcqueen på oxå och en plånbok för han har min gamla nu.
Sen köpte vi nya clocs till honom för han är för små.

Robin fick inget - eller jo han fick en grej som han ska få på sin födelsedag från Victor. Jag och Pe får ta oss in till maxi i helgen och köpa present från oss till Robin. Ska bara komma på vad vi ska köpa oxå.

Sen åkte vi hem och nu sover Robin, Victor bygger ihop sin indiana jones legogrej. Alldeles själv, jag har inte hjälpt honom mer än att öppna påsarna. Han är såååå duktig och jag är stolt.
Vi ska väl äta lite oxå för vi har inte ätit sen Mcd kl tolv.

Väntar febrilt på ett paket som ska komma idagarna men inte än....
Skit oxå!!!!

Farmor och Kurt kom igår. Victor blev överlycklig och förvånad för vi hade inte sagt något om det innan dom kom.
Så Victor fick vara uppe seeeent igår, för sent egentligen. Men skit samma det kan han gott få lov till ibland =)

Nu ska jag fråga om han vill äta något....

Inga kommentarer: