fredag 18 juli 2008

Bara jag och Robin idag....

Idag åker Victor och Per Erik till Tyskland så jag och Robin är ensamna.
Dom kommer tillbaka till Gbg kl 23 ikväll!!!!
Känns konstigt redan....

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, jag och Robin.
En cykeltur kanske eller en promenad.

Ska höra med Tobbe vad han ska göra idag.
Och om inte Helena fått sin bebis ska jag gå dit en stund i em för hon skulle in till ÖStra på kontroll på fm. Jag skickade ett mess till henne igår men har inte fått svar så vem vet, hon kanske redan har sin bebis hos sig. Såååå spännande =)
Längtar....

Om sex dagar fyller Robin ett år =)
Ortoligt men sant.
Alla som tänkt komma på kalas är välkommna, vi kör öppet hus hela dagen här. Pe jobbar kväll så fram til kl ett är hela familjen hemma och efter kl ett är det jag och barnen.
Ni är alla hjärtligt välkommna på tårta och kakor.

Inga kommentarer: