tisdag 22 juli 2008

Tisdag

JA nu har jag haft inne min mobil i FEM veckor på lagning!!!!
Fast den är lagad och klar för längesedan. men dom HITTAR den inte!!!!!!!
Jag ringde för en vecka sen och undrade vart fan den var och då visade det sig att dom inte kunde hitta den, enligt verkstaden så är den lagad OCH skickad men den har inte kommit fram till affären....
Så idag är det dags att ringa igen och har dom inte hittat den så får dom ge mig en ny. Jag tänker inte vänta längre!

Ska iväg och träna ett morgonpass snart.
Spinning/core kl nio till tio. Känns bra. Älskar att träna på morgonen, då är det liksom klart sen
=)
Behöver inte tänka på vilken tid jag äter middag för att det inted ska bli för tätt inpå träningen. Bara veta att det är tränat och klart kl tio. Nice.....

Nu ska jag leka med Robin lite.

1 kommentar:

PEZ sa...

"FitnessJane" är igång ASG

Jag ligger lite bakom det hela att hon kommer iväg på träning också, pushar på lite då och då.