onsdag 30 juli 2008

En stoooor dag

Idag fyller både Molly och Leo ett år =)
Grattis på er.
Så vi ska till Fam Abrahamssson idag och kalasa.
Vi får fira Molly lite till på fredag när dom kommer hit=)

Pe jobbar sin sita vecka innan semester och pappaledighet eller nej det heter faktiskt "föräldraledig" Ska han ta hand om mig då oxå??????
Hähä...
Jag kan behöva pysslas om.
Han har jobbat sent tre veckor i rad och det känns känner jag....
Ta ungarna på morgonen, mesta delen av dagen och natta dom...
Ska bli underbart när han har semester och vi kan dela upp det.
Sen ska han vara hemma och då ska jag få sovmornar =)

Kom på imorse att jag haft två stycken sen Robin föddes så jag har lite att ta igen ;-)

Om en timme ska jag gå och handla.
Vi har typ inget pålägg och igår vågade jag vägra affären =D
Så när dom öppnar kl åtta står jag och Robin där på dörren - Hahahahahaha

1 kommentar:

PEZ sa...

Jo, våga vägra affärn är bra ibland.
Sovmornar?? Hmmm, ska väl kunna uppfyllas tror jag......

Ni ska veta att det inte alltid är såååå kul med kvällsjobb även om det är bra ibland.