måndag 28 juli 2008

Tandfén.

Ja, igår tappade Victor sin tand =)
Han satt i godan ro och tuggade en pannkaka, så såg han så konstig ut. Som om nåt vart fel på pannkakan....
Då hade han tappat tanden och höll på att tugga på den.
Så det var bara att ta fram ett glas med vatten och lägga i tanden.

Och nu när han vaknade så hade tandfén varit där ;-)
Han rusade upp för trappan och ropade på mig.
- Mamma, mamma tandfén HAR varit här!!!! Det ligger pengar i glaset!!!!

Så söt han är våran stora prins.
Jag har ingen möjlighet att lägga upp bilder nu för jag har ju fortfarande inte fått min mobil tillbaka!!! Sex veckor imorgon - yeey........

Idag blir det nog att gå till badet en stund, vill att Pe ska komma med en stund. Det är så tråkigt att alltid vara ensam med barnen på stranden jämt. Man kan bara slappna av när Robin sover.

Nu ska vi snart äta våra utefrukost =)
Gott gotti gott gott.


Glömde skriva förut att jag och Per Erik faktiskt har våran bröllopsdag idag =)
Sju år har det gått sedan vi stod framför prästen och sa ja.
Puss på dig.

3 kommentarer:

PEZ sa...

Var ju med en liten stund idag iallafall, tråkigt att man måste jobba sådana här fina dagar med ca 31,5 grader i skuggan.....

rullgardinsflikkan sa...

Grattis Victor!!! Store killen ju. Albin är grymt avis och kaninte vänta tills på fredag så han får se :-D

Och även massa grattis till er. jag beundrar er och tycker ni är så jäkla starka.

me löv jo

kram


ps. är det sånna där verifieringskoder när man kommenterar min blogg också??

Jane sa...

Victor har inte fattat riktigt att Albin faktiskt ska komma =)

Tack för grattiset, ja sju år är det nu. Helt otroligt vad tiden går fort.

Ingen kod på din blogg men det står att du måste godkänna innan det läggs upp.

Kram, kram